Bunu Trend-ə açıqlamasında nəqliyyat üzrə ekspert Ərşad Hüseynov deyib.
Ekspert bildirib ki, bu sahədə ciddi problem var: "Azərbaycanda əlilərin avtomobilinin tanınması üçün fərqlənmə nişanı var. Bu, "Yol hərəkəti haqqında" Qanunun 72-ci maddəsi ilə təsbit olunub. Həmin nişanı minik avtomobilləri ilə yanaşı, yük avtomobillərinə, hətta mikroavtobuslara, sərnişin avtobuslarına da vururlar".
Ekspert bildirib ki, araşdırılma aparılsa, üzərində əlil nişanı olan avtomobillərin əksəriyyətinin əlil maşını olmadığı məlum olacaq: "Öncə bu problemi həll etmək lazımdır. Əlil nişanı Dövlət Yol Polisi tərəfindən qeydiyyatla verilməli, əlillər üçün olan avtomobillərin qeydiyyat şəhadətnaməsinə bu qeyd edilməlidir. Əlil avtomobilində xüsusi avadanlıqlar quraşdırılmalıdır. Avtomobilə hansı xüsusi avadanlığın quraşdırılması isə avtomobilin qeydiyyat şəhadətnaməsində yazılmalıdır. Bundan sonra həmin avtomobilə əlil nişanı verilməlidir".
Ə.Hüseynov qeyd edib ki, "Yol hərəkəti haqqında" Qanunun 71-ci maddəsində yazılıb ki, əlil tanınma nişanı yalnız əlil üçün xüsusi avadanlıqlarla təchiz olunmuş və əlillərin mülkiyyətində olan nəqliyyat vasitələrinə vurula bilər: "Hazırda Azərbaycanda bu proses tətbiq olunmayıb. Bu məsələni həll etdikdən sonra əlil avtomobillərinə güzəştlər tətbiq etmək olar. Məsələn, mədəsində əməliyyat olunmuş şəxsə 2-ci qrup əlil verilir və o, avtomobilinə əlil tanınma nişanı vurur. Həmin şəxsin ayaqları, əlləri yerindədir. O sürücü avtomobilə əlil tanınma nişanı vura bilməz. Amma elə sürücü var ki, ayağının biri və yaxud əlinin biri yoxdur, bu şəxslərə əlil tanınma nişanı verilməlidir".
O, eyni zamanda əlavə edib ki, bu gün əlil tanınma nişanını mağazalardan da almaq olar: "Bu nişan mərkəzləşdirilmiş qaydada verilməlidir. Əslində, qanunvericiliyə görə, əlil tanınma nişanından yalandan istifadə edən sürücü 40 manat cərimə olunmalıdır. İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 342.1.11-ci maddəsinə görə, sürücü belə halda məsuliyyət daşıyır".