Ulu öndər Heydər Əliyevin milli dövlət quruculuğu və müasir inkişaf strategiyası
MÜSAHİBƏ / 09.05.2022 11:32
Ulu öndər Heydər Əliyevin milli dövlət quruculuğu və müasir inkişaf strategiyası
XX əsrin sonlarında Sovet İttifaqının süquta uğraması və müasir dünya
düzəninin formalaşmağa, beynəlxalq arenada yeni münasibətlərin təşəkkül tapmağa
başladığı bir dövrdə Azərbaycan öz tarixinin mühüm və taleyüklü mərhələsinə
qədəm qoydu. Ciddi təbəddülatlar və təlatümlər burulğanında təkbaşına mübarizə
aparmaq məcburiyyətində qalmış xalqımız ağır sınaqları arxada qoyaraq aydın
gələcəyə doğru inamla addımlamağı bacardı. Baş verənlərə 30 il sonra yaranmış
reallıqlar prizmasından nəzər saldıqda Azərbaycanı ağır böhrandan sabit və
etibarlı bir dövlət kimi çıxaran geosiyasi, sosial, iqtisadi, hərbi amillərin
uzun bir siyahısını tərtib etmək mümkündür. Lakin, heç şübhəsiz, Azərbaycanın
bugünkü inkişaf mərhələsinə çıxmasını şərtləndirən əsas amil tarixin həlledici
məqamında ölkədə və dünyada baş verən mürəkkəb proseslərin mahiyyətini dəqiq
qiymətləndirməyi və bu prosesləri milli mənafelərin tələb etdiyi aydın bir
istiqamətə yönəltməyi bacaran siyasi liderin mövcudluğu olub. 1990-cı illərin
son dərəcə ağır, bir çox hallarda hətta ümidsiz hesab edilən reallıqları ilə
müasir Azərbaycan dövlətinin dünyadakı hazırkı yerinin müqayisəsi ümummilli
lider Heydər Əliyevin Azərbaycan dövləti qarşısında xidmətlərinin miqyasını və
xalqımızın təhtəlşüurunda özünə dərin iz buraxmış dahi obrazını daha aydın
görməyə imkan yaradır.
Ötən əsrin sonlarında dünyanın müxtəlif nöqtələrində böyük güclərin həyata
keçirdiyi siyasi, sosial-iqtisadi və bəzi hallarda hərbi eksperimentlər bir çox
xalqların taleyini və tarixini dəyişdi. Bu proses indi də davam edir. Yəqin ki,
böyük dövlətlərin iqtisadi və siyasi maraqları durduqca, bu prosesin
xarakterini və məzmununu dəyişmək mümkün olmayacaq. Buna görə də qlobal
liderlik uğrunda gedən mübarizənin mümkün nəticələrini proqnozlaşdıraraq öz
dövlətinin beynəlxalq münasibətlər zəncirinin təhlükəsiz, eyni zamanda, təsirli
həlqələrindən birinə çevrilməsini təmin etmək ulu öndər Heydər Əliyevin
Azərbaycanın milli dövlətçilik tarixində müstəsna xidmətidir.
Ümummilli Liderin siyasi portretinin ən əsas cizgilərindən biri onun zamanı
və prosesləri düzgün qiymətləndirməyə imkan verən dərin zəkaya sahib olmasıdır.
O, dünyada və regionda cərəyan edən proseslərin təhlükəli məcraya yönəldiyi
vaxtda sanki zamanı dayandırmaqla hər şeyi ilkin nöqtədən başlamağı bacardı, Azərbaycan
üçün ən çətin anda ən düzgün qərarlar qəbul etdi və SSRİ-nin süqutu nəticəsində
dağılan geosiyasi konfiqurasiyada hələ formalaşmamış bir dövləti düşdüyü
fəlakətli vəziyyətdən çıxarmağa müvəffəq oldu. Heydər Əliyevin siyasi
müdrikliyi ona beynəlxalq münasibətlər sisteminin institusional əsaslarının
sarsıldığını görməyə, beynəlxalq arbitr kimi dünya nizamını qorumaq missiyasını
üzərinə götürmüş müxtəlif təşkilatların öz funksionallığını itirdiyini dəqiq
müəyyən etməyə və dünyanın gündəmini diktə edən güc mərkəzləri ilə
bərabərhüquqlu tərəfdaşlıq münasibətləri qurmağa imkan verdi.
SSRİ-nin dağılmasından sonra yaranan dövlətlərdən Azərbaycanı fərqləndirən
yalnız özünəməxsus tarixi ənənələri, keçmişi deyil, həm də qarşılaşdığı
çağırışların, üzləşdiyi problemlərin mürəkkəb xarakteri oldu. Azərbaycanı
tarixin bəlkə də ən həlledici mərhələsində ağır böhrandan qurtaran Ümummilli
Liderin bünövrədən qurmağa başladığı müstəqil Azərbaycan postsovet məkanında
münaqişə və müharibələrin adi həyat normasına çevrildiyi, qeyri-müəyyənliyin
ictimai təfəkkürdə reallıq kimi qəbul olunduğu, keçmişlə bütün bağların
qopduğu, gələcəyə aparan körpülərin hələ qurulmadığı bir dövrdə dünyanın siyasi
səhnəsinə inamla çıxdı.
1993-cü ildə xalqın çağırışı və təkidli tələbi ilə yenidən siyasi
hakimiyyətə qayıdan Heydər Əliyevin təklif etdiyi milli dövlət quruculuğu və
müasir inkişaf strategiyası özündə bir sıra vacib komponentləri birləşdirirdi:
- müstəqilliyin təmin edilməsi və müstəqil siyasətin həyata keçirilməsi;
- ictimai-siyasi sabitlik;
- iqtisadi inkişaf və güclü iqtisadiyyat;
- islahatlar və müasir cəmiyyət quruculuğu;
- müasir və güclü ordu quruculuğu;
- suverenlik, ərazi bütövlüyünün bərpası;
- beynəlxalq münasibətlər sisteminə inteqrasiya;
- azərbaycançılıq ideologiyasına əsaslanan milli birlik və həmrəylik;
- milli ənənələrə və tarixi köklərə bağlılıq.
Bu mürəkkəb, taleyüklü məsələlərin həlli üçün təqdim olunan inkişaf
strategiyası, ilk növbədə, digər güclərin iradəsindən asılı olmayan və yalnız
milli maraqları rəhbər tutan müstəqil siyasətin həyata keçirilməsini, ölkədə
separatçılıq və mərkəzdənqaçma meyillərinin qarşısının alınmasını və
sabitliyin, təhlükəsizlik mühitinin bərqərar edilməsini, institusional
islahatların həyata keçirilməsi yolu ilə müasir dövlət idarəçiliyinin və
mütərəqqi ictimai münasibətlərin formalaşdırılmasını, beynəlxalq aləmlə
bərabərhüquqlu və etibarlı əlaqələrin qurulmasını, mühüm enerji layihələrinin
reallaşdırılması və iqtisadi inkişaf üçün zəruri resursların əldə edilməsini,
cəmiyyətin müxtəlif sosial təbəqələri arasında azərbaycançılıq ideologiyasına
əsaslanan sıx birliyin təminatını və son nəticədə ölkənin ərazi bütövlüyünün
bərpa olunmasını nəzərdə tuturdu. Ulu Öndərin milli ideyaya, milli-mənəvi
dəyərlərə dərin bağlılığı, irəli sürdüyü təşəbbüslərin, ideya və təkliflərin,
xarici siyasətdə çevik, bir çox hallarda heç də hamının dərhal anlaya bilmədiyi
uzaqgörən addımlarının ölkənin milli maraqlarına xidmət etməsinə olan sarsılmaz
ictimai etimad Azərbaycanın qurtuluşunun siyasi-fəlsəfi mahiyyətini təşkil edən
mühüm amildir.
Müstəqilliyin ilk illərində parçalanmaq və dünya xəritəsindən silinmək
təhlükəsi ilə üz-üzə qalmış Azərbaycanı bu fəlakətdən yalnız Heydər Əliyevin
qurtara biləcəyini təkcə onun tərəfdarları deyil, rəqibləri də yaxşı anlayırdı.
Ölkədə vətəndaş müharibəsi həddinə çatmış silahlı qarşıdurma cəhdlərinə məhz
güclü siyasi xadim, praqmatik lider, müdrik dövlət adamı kimi Heydər Əliyevin
titanik səyləri nəticəsində qısa müddətdə son qoyuldu, siyasi mübarizə küçə və
meydanlardan parlamentə, seçki platformasına transformasiya olundu, ölkədə
ictimai-siyasi sabitlik bərqərar edildi.
Məhz Ulu Öndərin müdrik siyasəti sayəsində Azərbaycan regionun ən etibarlı
və güclü dövlətlərindən biri kimi özünü dünyaya təqdim etməyə müvəffəq oldu.
Birqütblü dünyaya sürətli keçidin ciddi böhran, bir çox hallarda fəlakətlər
yaratdığı çətin və qeyri-müəyyən tarixi mərhələdə Azərbaycan özünün Şərq və
Qərb arasında körpü funksiyasını bərpa edə bildi. 1990-cı illərdə bir çoxları
dünyanın iki fərqli sivilizasiyasını qovuşduran bütün körpülərin
yandırılacağını, planetin coğrafiyasından silinəcəyini güman edirdilər. Lakin
1994-cü ildə "Əsrin müqaviləsi”nin imzalanması və sonrakı dövrdə
Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft kəməri kimi qlobal əhəmiyyət kəsb edən enerji
layihələrinin həyata vəsiqə qazanması ilə bu gümanlar yox oldu. Bu, əlbəttə,
Heydər Əliyev siyasi dühasının nəinki Azərbaycan və Cənubi Qafqazın, eyni
zamanda, bu gün – XXI əsrdə 30 il öncəkindən daha böyük aktuallıq kəsb edən
Avropanın təhlükəsizliyinə tarixi töhfəsi kimi qiymətləndirilir.
1995-ci ildə Azərbaycanın yeni Konstitusiyası qəbul olunduqdan sonra
cəmiyyət həyatının bütün sahələrində köklü islahatların reallaşdırılmasına
başlandı, ölkədə çoxpartiyalı siyasi sistem formalaşdırıldı, fikir plüralizmi,
söz və məlumat azadlığı təmin edildi. Azərbaycanda bazar iqtisadiyyatı
quruculuğu istiqamətində mühüm addımlar atıldı, neft strategiyasının həyata
keçirilməsi nəticəsində ölkənin gələcək inkişafının beynəlxalq zəmanəti və
maddi resursları təmin olundu. Təkcə onu qeyd etmək kifayətdir ki, Ulu Öndərin
ölkəyə rəhbərliyi dövründə Azərbaycanda həyata keçirilən iqtisadi islahatlar
nəticəsində ümumi daxili məhsul 71 faiz artdı. 1993-2002-ci illər ərzində
Azərbaycanda istehsal və qeyri-istehsal sahələrinin inkişafına 8,2 milyard
manat sərmayə cəlb edildi. Sürətlə artan inflyasiyanın dayandırılması, xarici
ölkələrlə ticarət əlaqələrinin genişləndirilməsi, ticarət dövriyyəsinin 1993-cü
illə müqayisədə 2,8 dəfə artaraq 3,8 milyard ABŞ dollarına çatması ölkədə
davamlı inkişafa imkan yaradan yeni iqtisadi münasibətlər sisteminin
qurulmasının nəticəsi idi. Ümummilli Liderin nəticəyə hesablanmış siyasəti
sayəsində Azərbaycanın milli inkişaf strategiyasının ən mühüm parametrlərindən
biri - güclü milli iqtisadiyyatın qurulması istiqamətində ciddi uğurlar əldə
edildi. 2001-ci il noyabrın 9-da Dünya Azərbaycanlılarının l Qurultayında
müstəqil dövlətimizin keçdiyi onillik inkişaf yolu haqqında danışan Ulu Öndər
deyirdi: "Azərbaycanın biz bir çox ağır və çətin məsələlərini həll etdik və qarşıda
duran üfüqləri də çox yaxşı görürük. Azərbaycanın böyük təbii sərvətləri,
əlverişli coğrafi-strateji mövqeyi, güclü iqtisadi, intellektual potensialı və
azərbaycanlıların yüksək mədəni səviyyəsi müstəqil ölkəmizin gələcəyinin çox
xoşbəxt və firavan olmasını təmin edəcəkdir. Əmin ola bilərsiniz ki, bu yol,
qarşıda duran üfüqlər, perspektiv tam realdır. Apardığı iqtisadi siyasət
sayəsində bir neçə ildən sonra Azərbaycan zəngin ölkələrdən biri olacaqdır”.
Ulu öndər Heydər Əliyevin tariximizdə son dərəcə böyük dəyər kəsb edən
xidmətlərindən biri də onun yalnız milli inkişaf strategiyasını həyata
keçirməklə kifayətlənməməsi idi. Çünki qarşıya qoyulmuş məqsədlərə çatmaq üçün
mövcud siyasi kurs davam etdirilməli və bu mənada siyasi-ideoloji varislik
qorunub saxlanılmalıydı. Dünya təcrübəsinə nəzər yetirsək görərik ki, bir çox
hallarda uğurla inkişaf edən ölkələr məhz mövcud siyasi kursun dəyişdirilməsi
nəticəsində tarixi nailiyyətləri əldən vermişdilər. Milli inkişaf xətti ilə
ardıcıl və dinamik surətdə irəliləyən Azərbaycanın qarşısında isə güclü dövlət
quruculuğunun tamamlanması və keçmiş Ermənistan-Azərbaycan münaqişəsinin həlli,
ölkənin ərazi bütövlüyünün bərpa olunması kimi mürəkkəb məsələlər dayanırdı.
Cənab İlham Əliyevin xalqın böyük etimadını və dəstəyini qazanaraq
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti seçilməsi 2003-cü ildən sonrakı dövrdə
ölkəmizlə bağlı öz mənafelərinə uyğun planlar quran bəzi daxili və xarici
qüvvələrin ssenarilərinin üstündən xətt çəkdi. Məhz siyasi-ideoloji varislik
Prezident İlham Əliyevə Ulu Öndərin milli dövlət quruculuğu strategiyasını
çağdaş dövrün yeni reallıqlarından qaynaqlanan, qloballaşan dünyanın mürəkkəb
iqtisadi və siyasi şərtlərini nəzərə alan, çoxqütblü nizama keçidin özü ilə
gətirdiyi mənfi təzahürləri neytrallaşdırmağa əsas verən ideyalarla
zənginləşdirməyə, müstəqil, düşünülmüş və prinsipial siyasət yürütməyə imkan
yaratdı.
Prezident İlham Əliyevin həyata keçirdiyi uğurlu iqtisadi strategiya
nəticəsində Azərbaycan qısa müddətdə yüksək nailiyyətlərə imza atdı. Konkret
proqramlar əsasında həyata keçirilmiş genişmiqyaslı quruculuq işləri paytaxt
Bakının və bölgələrin simasını tamamilə yeniləşdirdi, regionlarla mərkəz
arasında fərq kəskin şəkildə azaldı, ölkədə bütün sahələri əhatə edən nəhəng
infrastruktur layihələri reallaşdırıldı. Azərbaycanın enerji təhlükəsizliyi
təmin edildi, dövlətimizin başçısı tərəfindən ərzaq təhlükəsizliyi məsələsinin
həlli prioritet vəzifələrdən biri kimi müəyyənləşdirildi, bu istiqamətdə
ardıcıl və məqsədyönlü tədbirlərin reallaşdırılmasına başlandı.
2013-cü ildən etibarən öz süni peyklərini orbitə çıxarmağa başlayan
Azərbaycan dünyanın kosmik klubunun azsaylı üzvlərindən birinə çevrildi.
2017-ci il sentyabrın 14-də Xəzər dənizinin Azərbaycan sektorunda "Azəri”,
"Çıraq” yataqlarının və "Günəşli” yatağının dərinlikdə yerləşən hissəsinin
birgə işlənilməsi, neft hasilatının pay bölgüsü haqqında düzəliş edilmiş və
yenidən tərtib olunmuş Sazişin imzalanması, bu neft yataqlarının işlənilməsinin
2050-ci ilə qədər uzadılması, "Cənub Qaz Dəhlizi” layihəsinin və onun TANAP,
TAP kimi seqmentlərinin reallaşdırılması "Əsrin müqaviləsi”ndən sonra
Azərbaycanın neft strategiyasının yeni uğurları olmaqla yanaşı, həm də
ölkəmizin dünya enerji bazarında rolunu xeyli dərəcədə artırdı və Avrasiyanın
enerji xəritəsini dəyişdirdi.
Bu gün Cənubi Qafqaz regionunun iqtisadi potensialının 65 faizdən çoxu məhz
Azərbaycanın payına düşür. 2003-cü illə müqayisədə Azərbaycan iqtisadiyyatında
3 dəfədən çox artım qeydə alınıb. 2003-2021-ci illər ərzində Azərbaycanda
sənaye istehsalı 2,7 dəfə, kənd təsərrüfatı 2 dəfə, xarici ticarət dövriyyəsi
6,4 dəfə, ixrac 7,6 dəfə, qeyri-neft ixracı 5,2 dəfə, valyuta ehtiyatları 27
dəfədən çox artıb. 2003-cü ildə 1,8 milyard dollar valyuta ehtiyatlarına malik
olan Azərbaycan hazırda bu göstəricini 53 milyard dollara çatdırıb ki, bu da
birbaşa xarici dövlət borcunu 7,4 dəfə üstələyir. Yoxsulluq səviyyəsi 49
faizdən 6 faizə enib. Azərbaycan iqtisadiyyatına 280 milyard ABŞ dolları
həcmində sərmayə yatırılıb ki, bunun da yarısı xarici sərmayədir.
Azərbaycanın mühüm coğrafi mövqeyi, strateji əhəmiyyət kəsb edən nəqliyyat
infrastrukturunun dünya standartlarına uyğun inkişaf etdirilməsi, o cümlədən
Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun, yeni Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanının,
müasir hava limanlarının tikilib istifadəyə verilməsi, ölkə və yerli
əhəmiyyətli avtomobil yollarının yenidən qurulması Azərbaycanın Şimal-Cənub və
Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizlərinin fəal iştirakçısına və regionun
nəqliyyat-kommunikasiya habına çevrilməsinə şərait yaratdı. Təsadüfi deyil ki,
bu gün Avropa İttifaqı Azərbaycanın nəqliyyat infrastrukturuna böyük maraq
göstərir.
Sürətlə və dinamik inkişaf edən Azərbaycan milli maraqlara əsaslanan
müstəqil siyasət yürüdərək beynəlxalq aləmdə mövqelərini daha da gücləndirməyə
nail olub. Ölkəmiz çoxsaylı beynəlxalq tədbirlərə ev sahibliyi etməklə
sivilizasiyalararası və mədəniyyətlərarası dialoqa, qlobal siyasi, iqtisadi,
humanitar məsələlərin həllinə öz layiqli töhfələrini verir. 2012-ci ildə 155
ölkənin dəstəyi ilə BMT Təhlükəsizlik Şurasına üzv seçilən, bu gün Qoşulmama
Hərəkatı kimi böyük təşkilata sədrlik edən, Avropa İttifaqı ilə tərəfdaşlıq
münasibətlərini inkişaf etdirən, bir çox nüfuzlu beynəlxalq təşkilatlarla
səmərəli əməkdaşlıq əlaqələrinə malik, ikitərəfli və çoxtərəfli tərəfdaşlıq
formatlarında fəallığı ilə diqqəti cəlb edən, region ölkələri ilə mehriban
qonşuluq, dostluq və səmərəli əməkdaşlıq prinsipləri əsasında əlaqələr qurmuş
Azərbaycan beynəlxalq arenada böyük nüfuz sahibi, etibarlı tərəfdaş, mühüm
məsələlərin həllində öz prinsipial mövqeyini ortaya qoyan və söz sahibi olan
ölkə kimi tanınır.
Azərbaycanın inkişaf strategiyasının uğurla reallaşdırılması,
dövlət-vətəndaş münasibətlərinin keyfiyyətcə yeni məzmunla zənginləşdirilməsi
və müasir idarəetmə mexanizmlərinin formalaşdırılması, milli həmrəyliyin sosial
və ideoloji aspektlərinə praqmatik baxışın yaratdığı yeni milli birlik modeli
və nəhayət ölkənin hərbi potensialının gücləndirilməsinə yönəlmiş ardıcıl,
məqsədyönlü tədbirlər bir hədəfə - Ermənistanın işğalçılıq siyasətinə son
qoyulmasına və ölkəmizin ərazi bütövlüyünün bərpa edilməsinə istiqamətlənmişdi.
Prezident İlham Əliyevin Dünya Azərbaycanlılarının V Qurultayındakı çıxışında
qeyd etdiyi kimi, "bizim bütün işlərimizin, apardığımız siyasətin, atdığımız
addımların fövqündə bu müqəddəs günü yaxınlaşdırmaq və bu günü görmək amalı
dururdu”.
Hələ 1999-cu ilin noyabrında Azərbaycan yazıçıları və ziyalıları ilə
görüşündə ulu öndər Heydər Əliyev deyirdi: "1923-cü ildə Dağlıq Qarabağa
muxtariyyət verilməsi Azərbaycanın başına bir bəla olub. Düzdür, o vaxtı buranı
Ermənistana vermək istəyiblər və Azərbaycanın rəhbərləri çalışıblar və nail
olublar ki, qalsın Azərbaycanda. Qalmalıydı, amma muxtariyyət yox. 1923-cü ildə
verilmiş muxtariyyət Azərbaycanın içinə qoyulmuş bir bomba idi, nə vaxtsa partlamalıydı”.
Faktlar aydın göstərir ki, erməni millətçiləri tarixin bütün mərhələlərində
xalqımıza qarşı iddialarla çıxış ediblər və son 200 ildə Azərbaycanın əraziləri
hesabına öz dövlətlərini qurmaq, sonrakı mərhələdə isə onu daha da
genişləndirmək üçün ardıcıl planlar həyata keçirməyə can atıblar. Azərbaycan
SSR-ə 14 illik rəhbərliyi dövründə Heydər Əliyevin nüfuzu və siyasi
uzaqgörənliyi bu məkrli planların qarşısına sipər çəkirdi. Ümummilli Lider
deyirdi: "Mən Azərbaycandan gedəndən sonra, təəssüf ki, 1988-ci ildə olan
hadisələri başladılar. Xırda-xırda Dağlıq Qarabağa nəzarəti azaltdılar, onlar
da gəldi bunu elədi”. 1987-ci ildə Ulu Öndər SSRİ rəhbərliyi tərəfindən
vəzifəsindən riyakarcasına uzaqlaşdırıldıqdan sonra Ermənistan və dünya
erməniliyi öz çirkin niyyətlərini reallaşdırmaq üçün tarixi fürsət əldə
etdilər. Üstəlik, 1990-cı ilin əvvəllərində Azərbaycanda AXC-Müsavat
hakimiyyətinin səriştəsizliyi, xəyanəti, ölkədə hökm sürən hərc-mərclik,
özbaşınalıq bu planların daha asanlıqla həyata keçməsinə əlverişli şərait
yaratdı. Lakin həmin dövrdə bu planın müəllifləri güman etmirdilər ki, Heydər
Əliyev yenidən Azərbaycana qayıdacaq, dövlətimizi və xalqımızı məhv olmaqdan
xilas edəcək, Ermənistana işğalın nəticələrini rəsmiləşdirməyə imkan
verilməyəcək. Cəmi on ilə Azərbaycan yenidən ayağa qalxacaq, inkişaf edəcək və
sonda öz qəti sözünü deyəcək. Buna görə də 2020-ci ilin 44 günlük Vətən
müharibəsində qazanılmış tarixi Zəfər mahiyyət etibarilə ümummilli lider Heydər
Əliyevin müəyyən etdiyi və Prezident İlham Əliyevin daha da təkmilləşdirərək
müasirləşdirdiyi milli dövlətçilik strategiyasının ən böyük təntənəsi oldu.
"Son 17 il ərzində mənim fəaliyyətimdə ölkəmizin gücləndirilməsi,
beynəlxalq müstəvidə mövqelərimizin möhkəmləndirilməsi, ölkə daxilindəki proseslərin
müsbət məcrada getməsi əsas vəzifə idi. Heç bir təzyiq, heç bir təhdid məni bu
yoldan döndərə bilmədi. Çünki bir amalım var idi – güclü Azərbaycan qurmaq,
torpaqlarımızı işğaldan azad etmək!”. Azərbaycan Prezidentinin 17 illik
mübarizəsinin, əzminin, siyasi iradə və qətiyyətinin bütün fəlsəfəsi xalqa
ünvanladığı müraciətlərdən birində yer almış bu cümlələrdə öz əksini tapıb.
Prezident, Müzəffər Ali Baş Komandan İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə
rəşadətli Azərbaycan Ordusunun Vətən müharibəsində əldə etdiyi möhtəşəm Zəfər
Azərbaycan xalqı üçün böyük mənəvi əhəmiyyətə malik, eyni zamanda, bütün
regionda yeni reallıqlar yaradan mühüm tarixi hadisədir. Bu, xalqımızı,
dövlətçiliyimizi məhv olmaqdan xilas edərək sabit inkişaf yoluna çıxaran
ümummilli lider Heydər Əliyevin güclü, müstəqil, suveren Azərbaycan naminə
başladığı və Prezident İlham Əliyevin müvəffəqiyyətlə başa çatdırdığı milli
inkişafımızın taleyüklü, şanlı bir mərhələsidir. 2020-ci il noyabrın 8-də
Qarabağın tacı olan Şuşanın azad edilməsi ilə bağlı xalqa müjdəsini çatdıran
Prezident İlham Əliyev fikirlərini belə ifadə etmişdi: "Mən bu gün, eyni
zamanda, ulu öndər Heydər Əliyevin məzarını ziyarət etdim, onun ruhu qarşısında
baş əydim. Ürəyimdə dedim, xoşbəxt adamam ki, ata vəsiyyətini yerinə yetirdim”.
Prezident İlham Əliyevin bu sözləri ata vəsiyyətinin yerinə yetirilməsi ilə
yanaşı, həm də Heydər Əliyevin əsasını qoyduğu və sonrakı dövrdə davam
etdirilən müdrik siyasətin, milli dövlət quruculuğu və müasir inkişaf
strategiyasının təntənəsi kimi anlaşılmalıdır.
"Şuşasız Qarabağ, Qarabağsız, ümumiyyətlə, Azərbaycan yoxdur” deyən ulu
öndər Heydər Əliyevin qurduğu müasir milli dövlətimiz indi özünün yeni inkişaf
mərhələsini yaşayır. Mürəkkəb və ziddiyyətli geosiyasi proseslərin sürətlə
cərəyan etdiyi, qarşıdurmaların və münaqişələrin kəskinləşdiyi dünyada indi
ölkəmiz üstün mövqeyə, qalib dövlət nüfuzuna sahibdir. Öz iqtisadi qüdrətinə
arxalanan Azərbaycan işğaldan azad olunmuş ərazilərdə bərpa-quruculuq işlərini
uğurla davam etdirir. Azərbaycanın mədəniyyət paytaxtı Şuşa başda olmaqla,
bütün ərazilərimiz mədəni-tarixi irsimiz qorunmaqla, müasir infrastruktur
yaradılmaqla tezliklə regionumuz cənnət guşələrindən birinə çevriləcək və
dayanıqlı məskunlaşma təmin ediləcək. Həyata keçirilən layihələr bu əraziləri
yaxın müddətdə sülh və əməkdaşlıq bölgəsi kimi dünyaya tanıtdıracaq.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin əsasını qoyduğu milli dövlətçilik ideyası
özündə real müstəqillik, suverenlik, milli-mənəvi dəyərlərə bağlılıq və müasir
inkişaf kimi vacib prinsipləri üzvi şəkildə birləşdirdi. Ulu Öndərin qurduğu və
azərbaycançılıq ideologiyasına əsaslanan milli dövlətimiz cəmiyyətin hər bir
üzvü, dünya azərbaycanlıları üçün ideoloji bünövrə, onları vahid ideya
ətrafında birləşdirən, mənafelərini qoruyan, müdafiə və ümumi məqsəd uğrunda
səfərbər edən qürur mənbəyimizdir. Buna görə də əminliklə demək olar ki, hər
bir dövlətin qüdrəti onun iqtisadi potensialı və hərbi gücü ilə yanaşı, həm də
xalqın birliyi, həmrəyliyi ilə ölçülür. 44 günlük Vətən müharibəsi əyani
şəkildə göstərdi ki, müstəqillik illərində əldə edilmiş milli birliyimiz,
mənəvi-ideoloji vəhdətimiz bizim ən qiymətli sərvətlərimizdən biridir.
Ulu öndər Heydər Əliyev demişdi: "Biz bu çətin günləri keçib gedəcəyik, müstəqil Azərbaycan Respublikası dünya birliyində öz layiqli yerini tutacaq, hər bir Azərbaycan vətəndaşı özünün bu müstəqil dövlətə mənsub olduğunu böyük qürur hissi ilə bəyan edəcəkdir”. Bu gün Azərbaycanın ərazi bütövlüyü, Şuşada qürurla dalğalanan milli bayrağımız, milli dövlətimiz, müstəqilliyimiz, suverenliyimiz, dünya xalqları arasında öz layiqli yerimizi tutmaq naminə apardığımız 30 illik mücadilənin qürur doğuran bəhrəsi və məntiqi nəticəsidir. Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin ətrafında sıx birləşərək müstəqil dövlətimizi qorumaq, yaşatmaq və daha da inkişaf etdirmək bizim ən əsas vəzifəmizdir.
Samir Nuriyev
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyasının rəhbəri
2024-12-02
13:04 İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə aşkarlanan minaların sayı
12:58 Prezident İlham Əliyev: ICAPP özünü nüfuzlu və perspektivli əməkdaşlıq platforması kimi təsdiqləyib
11:11 Sumqayıt şəhərinin 75 yaşı tamam olur SUMQAYIT FOTOLARDA
2024-11-30
00:40 Prezident İlham Əliyev Mərkəzi Nəbatat Bağının açılışında iştirak edib VİDEO
2024-11-28
03:06 2025-ci il üçün yaşayış minimumu ölkə üzrə 285 manat olacaq
02:52 Prezident İlham Əliyev Kəlbəcər Şəhəri Günü münasibətilə paylaşım edib VİDEO
01:51 Azərbaycanda bələdiyyə seçkiləri gələn il yanvarın 29-da keçiriləcək
2024-11-21
03:05 Heydər Əliyev Fondunun vitse-prezidenti Leyla Əliyeva və Bakı Media Mərkəzinin rəhbəri Arzu Əliyeva COP29-da təqdim edilən inklüziv sərgi ilə tanış olublar
02:53 Dağlar qoynundakı təbiət möcüzəsi - Kəlbəcər rayonunun Əsrik kəndindən FOTOREPORTAJ
02:33 Azadlığına qovuşmuş Ağdam quruculuq və inkişaf dövrünü yaşayır
2024-11-14
13:29 Bakıda COP29-un Liderlər Sammitinin açılış mərasimi
XƏBƏR ARXİVİTƏBRİK EDİRİK!
Seyid Füğara Ağa
Keçmiş hakim dələduzluqda ittiham olunur - Adı qətl sifarişçisi kimi hallanıb
Heydər Əliyevin çətinliklə Polşadan gətirtdiyi "Göyərçin"lər hara yoxa çıxıb?
Əlaqə
Haqqımızda
İDMAN23:07 Birinci vitse-prezident Mehriban Əliyeva Paralimpiya Oyunlarında qızıl medal qazanan Lamiyə Vəliyevanı təbrik edib
01:14 “Paris-2024”: Azərbaycan basketbol millisi ABŞ-ı məğlub edib
01:23 Birinci vitse-prezident Mehriban Əliyeva Hidayət Heydərovun Olimpiya çempionu olması ilə bağlı paylaşım edib
Təqvim